loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
.::Omid::. بازدید : 203 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و عالی حامد پهلان و علی نجات به نام دلبری کن با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( شعر و ملودی : علی عبدالمالکی و حامد پهلان / تنظیم و میکس مستر : امیر ارشیا )


حامد پهلان و علی نجات به نام دلبری کن

کیفیت ۳۲۰

Hamed Pahlan Ft Ali Nejat – Delbari Kon

کیفیت ۱۲۸

Hamed Pahlan Ft Ali Nejat – Delbari Kon



متن آهنگ حامد پهلان و علی نجات به نام دلبری کن


دلبری کن دلبری کن وقتی بام حرف میزنی روتو اینوری کن

عشق منی تورو میخوام تورو میخوام

عمر منی تورو میخوام تورو میخوام

جون منی تورو میخوام تورو میخوام

عمر منی تورو میخوام تورو میخوام من

دلبری کن واسه من خودم فداتم آره

آخه من عاشق اون ناز نگاتم آره

همه دنیامو میدم همیشه باهاتم آره

توی هر زمینه ای همه جوره پاتم آره

دوست دارم با تو باشم شب بخوابم و صبحا پاشم

دوست دارم درگیر عشق و عاشقی و این حرفاشم

دوست دارم بمیرم واسه اون دلبریات و قشنگیت

دوست دارم کنارم باشی همیشه باهم بخندیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنگ جدید،دانلود موزیک جدید،دانلود تک آهنگ،متن آهنگ،تکست آهنگ،آهنگ شاد،آهنگ غمگین،آهنگ ماشین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده محبوب شما بین این چند نفر کدام است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 988
  • کل نظرات : 247
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1383
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 212
  • بازدید امروز : 1,915
  • باردید دیروز : 4,620
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,496
  • بازدید ماه : 65,111
  • بازدید سال : 411,155
  • بازدید کلی : 2,377,519